luni, 19 septembrie 2011

17 ani si pastila muzicala.

Ehe, si a mai trecut un an:D. Am mai imbatranit:)). Da, ieri a fost ziua mea, si nu stiu de ce, dar simteam ca trebuie sa "sarbatoresc"[chiar daca putin mai tarziu:D] si pe blog, lasand o postare. Ieri m-au intrebat multe persoane cum a fost anul ce a trecut. A fost...diferit, da, cred ca diferit e cuvantul cel mai bun pentru a descrie anul ce a trecut. Au fost si bune, si mai putin bune, si unele...ce s-au vrut a fi bune:)). Nu stiu cat de mult m-am schimbat ca si persoana, chiar daca unele cunostinte mi-au spus ca sunt "o alta persoana". Asta o vad doar ceilalti, asa ca nu ma intrebati. Ce imi doresc anul acesta? Sincer, nu vreau nimic in mod special. Nu vreau sa imi fac liste si sa "bifez" reusitele sau sa pun un semn de intrebare in dreptul "misiunilor esuate". Cum spunea Doris Day: Que sera, sera!.

Pana data viitoare, o mica recomandare muzicala, ca de obicei.
Astazi am pentru voi celebra melodie Listen to your heart de la Roxette. O stiti, o iubiti, acum va fac sa o ascultati din nou. Pe data viitoare!

2 comentarii:

  1. LA MULŢI ANI, tot ceea ce îţi doreşti, să ai parte de multe realizări şi împliniri... Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!Fie ca toate visele tale sa se implineasca! Sa iti citim postarile si la anul pe vremea asta :)

    Stiu ca urarea mea e cu mare intarziere, dar imi cer scuze.Ultima perioada a fost destul de incarcata..

    RăspundețiȘtergere