duminică, 3 aprilie 2011

Careless Whisper

Vineri am auzit la Romanii au talent melodia Careless Whisper de la George Michael. Sincer imi pare rau ca nu a intrat tipa care a cantat melodia in finala. In fine, nu mai ascultasem melodia de ceva timp. Mai bine spus, mi se stersese de tot din memorie, dar vineri seara "parca o stiam de undeva". Acum recuperez timpul in care nu am ascultat melodia, de ieri o ascult si ascult si ascult din nou, dar nu ma mai satur de ea. Mi se pare absolut superba:X.

"Never without your love.
Tonight the music seems so loud
I wish that we could lose this crowd.
Maybe it's better this way

We'd hurt each other with the things we want to say.
We could have been so good together
We could have lived this dance forever."


2 comentarii:

  1. Intr-adevar e o melodie extraordinara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e o melodie superba! Si eu uitasem de ea pana sa o ascult vineri cantata la Romanii au Talent.

    RăspundețiȘtergere