vineri, 31 decembrie 2010

Retrospectiva


Ei bine, a mai trecut un an. Cu reusite, dezamagiri, bune si rele. An in care m-am mai maturizat, an in care am invatat. Am invatat ca nu conteaza unde vrei sa ajungi, drumul e cel important. Am invatat sa nu imi regret greselile pentru ca ele sunt cele care ma contureaza ca om. Am invatat ca viata nu e un basm, ca realitatea e diferita si dura. Am invatat ca nimic nu ti se ofera degeaba si ca trebuie sa lupti pentru a iti indeplini visele. Am castigat noi prieteni si am pierdut altii. M-am schimbat.

Pentru 2011 imi doresc sanatate si vointa, pentru ca doar asa imi voi putea urma visele. Si tie, cititorule, iti urez un an nou mai bun, si cu tot ce iti doresti.

La multi ani!

2 comentarii:

  1. La mulţi ani, un An Nou fericit alături de cei dragi, gândurile noastre bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, fie ca toate dorintele sa ti se implineasca! :)

    RăspundețiȘtergere