miercuri, 27 ianuarie 2010

Arta de A CITI


Mă gândesc la toate cărţile minunate pe care marii autori ai timpurilor le-au scris,şi în acelaşi timp mă gândesc şi la tinerii din ziua de azi,şi constat că rar mai găseşti câte unul care să nu fie preocupat de ,,VEDETELE,, României, un tânăr care preferă să îşi petreacă timpul cu o carte în mână.
Mie mi-a plăcut mereu să citesc,şi îmi fac timp-dacă nu zilnic- săptămânal,să citesc.Mă relaxează şi în acelaşi timp e şi un exerciţiu mintal.
În concluzie,în secolul XXI,tinerii în special nu mai sunt preocupaţi cu lectura,cu exerciţiul mintal,ceea ce duce la(Scuzaţi-mi exprimarea) o ,,tămpizare,, în masă

6 comentarii:

  1. e foarte adevarat,dar atata vreme ce o "venereaza" pe Simona Sensual si alte specimene de acest gen...normal ca nu le mai pasa de carti..De ce sa mai citeasca ei "Ion" sau "Baltagul",cand referatele sunt peste tot pe internet?

    RăspundețiȘtergere
  2. Atat timp cat inca te mai poti refugia in cartile tale preferate, iti permiti luxul de-ai ignora pe pseudo ceilalti.
    Cam care ar fi cartea care ti-a placut cel mai mult?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am citit niciodata o carte mai lunga de 100 si ceva de pagini, iar numarul cartilor pe care le-am citit nu depaseste 10, poate nici 5, de fapt nici nu mai tin minte.

    Nu sunt preocupat cu imaginatia altora intrucat imaginatia mea e atat de diferita de-a lor, cel putin asta vreau sa cred. Asta ma face sa ma simt, intr-un fel bine.

    Dar daca te uiti la mine pe blog, vei observa ca nu sunt tocmai un fraier obsedat de tampeniile ce se venereaza in masa in ziua de astazi...

    Daca fortezi pe cineva sa citeasca, nu va fi destept, iar daca-l convingi, nici atat. Daca face asta de bunavoie ? Nu...

    Ce-l face pe om sa-i pese ? Arata-i ce inseamna durerea si fericirea, cu adevarat...

    Ce legatura au frazele mele ? N-am nici o idee... dar am vrut sa-ti las un comentariu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru cum gandesti. Nu multi apreciaza cartile. Imi poti recomanda si mie cateva carti, te rog?.. Si.. ce iti place sa citesti?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai atat de mare dreptate. Doar ca, acum, daca toata lumea "ii linge piciorusele" domnului Traian Basescu [ca mi`e sila sa`i scriu si numele] societatea o ia in jos rau de tot. Cum sa mai si citeasca, daca nu sunt in stare sa termine nici 8 clase?!

    RăspundețiȘtergere
  6. da da .. carti :)) nu mi-au placu niciodata si nici no sami placa ... mai lasatima cu linguselile astea ca eu citesc si sunt desteapta ..:)) sunteti varza fuck books !!!

    RăspundețiȘtergere